dc.contributor.advisor |
Komínková, Miroslava
|
|
dc.contributor.author |
Mikšíková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:39:46Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T14:39:46Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2557
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou internetu, moderního média využitelného pro marketingové komunikace. Pozastavuje se nad jeho současným využitím zejména v Evropě a srovnává se současným stavem v České republice. Obsahem práce jsou jednotlivé části e-marketingu, od komunikačního mixu na internetu, přes druhy e-marketingu, až po implementaci elektronického marketingu do firmy bonesprit. Práce také zahrnuje jednotlivé metody, které se používají pro propagaci webových stránek, jde tedy především o webovou prezentaci, bannerovou reklamu a optimalizaci pro vyhledávače. Součástí je také porovnání jednotlivých metod a nastínění výhod a nevýhod jednotlivých nástrojů e-marketingu. |
cs |
dc.format |
55 s., 3 s. obr., 1 s. tab. |
cs |
dc.format.extent |
1041892 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
e-marketing
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
web
|
cs |
dc.subject |
webová prezentace
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
E-marketing
|
en |
dc.subject |
Internet Marketing
|
en |
dc.subject |
Web
|
en |
dc.subject |
Web Presentation
|
en |
dc.title |
Analýza využití e-marketingu ve firmě bonesprit |
cs |
dc.title.alternative |
Analyse of improvement e-marketing in company bonesprit |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with Internet, a modern medium which could be used for marketing communications. The comparison of the usage of Internet in the European countries and the Czech Republic was made here. The work describes principles of e-marketing, continues with communication mix on Internet, kinds of e-marketing and finishes with implementation of e-marketing in the bonesprit company. The methods used for web pages promotion are involved here. There is especially written about web presentation, banner advertisements and search engines optimalisation. Individual methods are being compared and advantages and disadvantages of each e-marketing tool are foreshown. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6953
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-27 |
|
utb.result.grade |
C |
|