Analýza využití e-marketingu ve firmě bonesprit
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza využití e-marketingu ve firmě bonesprit |
Author: |
Mikšíková, Michaela
|
Advisor: |
Komínková, Miroslava
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou internetu, moderního média využitelného pro marketingové komunikace. Pozastavuje se nad jeho současným využitím zejména v Evropě a srovnává se současným stavem v České republice. Obsahem práce jsou jednotlivé části e-marketingu, od komunikačního mixu na internetu, přes druhy e-marketingu, až po implementaci elektronického marketingu do firmy bonesprit. Práce také zahrnuje jednotlivé metody, které se používají pro propagaci webových stránek, jde tedy především o webovou prezentaci, bannerovou reklamu a optimalizaci pro vyhledávače. Součástí je také porovnání jednotlivých metod a nastínění výhod a nevýhod jednotlivých nástrojů e-marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2557
|
Date:
|
2007-04-24 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
6953
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account