dc.contributor.advisor |
Borský, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Pochobradská, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T11:53:49Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T11:53:49Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25567
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou získávání nových zákazníků, a tím dosažením vyšších prodejů ortopedických a sportovních stélek do obuvi značky Superfeet. Práce je rozdělena na tři části. Nejprve jsou na teoretické bázi popsány možnosti provedení marketingového průzkumu, základy marketingu a elementární i moderní metody marketingové komunikace. Následuje analytická část, v níž je představena firma Proteching B a její výrobky, charakterizováno konkurenční prostředí a také současný stav marketingové komunikace. Finální projektová část, zaměřená na zapojení firmy do marketingových aktivit a získávání nových zákazníků, je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
110 s. (113 379 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
5319534 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
project of marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení prodeje sportovních a ortopedických stélek do obuvi |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Increasing Sales of Sports and Orthopedic Insoles |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2013-10-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with an issue of customer acquisition, thus achieving of higher sales of orthopedic and sports shoe insoles of Superfeet brand. The thesis is divided into three parts. At first, there are on theoretical base described options of market research execution, basics of marketing and elementary and also modern methods of marketing communication. This is followed by analytical part, where there is introduced Proteching B company and its products, characterized competition envrironment and also actual condition of marketing communication. Final project part, focused on company?s involvement to marketing activities and customer acquisition, is subjected to time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29635
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-08-12 |
|