Projekt zvýšení prodeje sportovních a ortopedických stélek do obuvi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení prodeje sportovních a ortopedických stélek do obuvi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Borský, Milan
dc.contributor.author Pochobradská, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-21T11:53:49Z
dc.date.available 2013-10-21T11:53:49Z
dc.date.issued 2013-06-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25567
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou získávání nových zákazníků, a tím dosažením vyšších prodejů ortopedických a sportovních stélek do obuvi značky Superfeet. Práce je rozdělena na tři části. Nejprve jsou na teoretické bázi popsány možnosti provedení marketingového průzkumu, základy marketingu a elementární i moderní metody marketingové komunikace. Následuje analytická část, v níž je představena firma Proteching B a její výrobky, charakterizováno konkurenční prostředí a také současný stav marketingové komunikace. Finální projektová část, zaměřená na zapojení firmy do marketingových aktivit a získávání nových zákazníků, je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 110 s. (113 379 znaků) cs
dc.format.extent 5319534 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject projekt marketingové komunikace cs
dc.subject marketing en
dc.subject competition analysis en
dc.subject sales promotion en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject project of marketing communication en
dc.title Projekt zvýšení prodeje sportovních a ortopedických stélek do obuvi cs
dc.title.alternative Project of Increasing Sales of Sports and Orthopedic Insoles en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2013-10-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with an issue of customer acquisition, thus achieving of higher sales of orthopedic and sports shoe insoles of Superfeet brand. The thesis is divided into three parts. At first, there are on theoretical base described options of market research execution, basics of marketing and elementary and also modern methods of marketing communication. This is followed by analytical part, where there is introduced Proteching B company and its products, characterized competition envrironment and also actual condition of marketing communication. Final project part, focused on company?s involvement to marketing activities and customer acquisition, is subjected to time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29635
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-08-12


Files in this item

Files Size Format View
pochobradská_2013_dp.pdf 5.073Mb PDF View/Open
pochobradská_2013_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
pochobradská_2013_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account