Projekt zvýšení prodeje sportovních a ortopedických stélek do obuvi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení prodeje sportovních a ortopedických stélek do obuvi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení prodeje sportovních a ortopedických stélek do obuvi
Autor: Pochobradská, Lucie
Vedoucí: Borský, Milan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou získávání nových zákazníků, a tím dosažením vyšších prodejů ortopedických a sportovních stélek do obuvi značky Superfeet. Práce je rozdělena na tři části. Nejprve jsou na teoretické bázi popsány možnosti provedení marketingového průzkumu, základy marketingu a elementární i moderní metody marketingové komunikace. Následuje analytická část, v níž je představena firma Proteching B a její výrobky, charakterizováno konkurenční prostředí a také současný stav marketingové komunikace. Finální projektová část, zaměřená na zapojení firmy do marketingových aktivit a získávání nových zákazníků, je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25567
Datum: 2013-06-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29635


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pochobradská_2013_dp.pdf 5.073Mb PDF Zobrazit/otevřít
pochobradská_2013_vp.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pochobradská_2013_op.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet