dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Malý, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-14T11:07:22Z |
|
dc.date.available |
2013-10-14T11:07:22Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25439
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je vytvoření vizualizace a animace běžně se vyskytující drůbeže (slepice, husa, kachna). V první části práce je pozornost zaměřena především na základní charakteristiku stavby těla vybraných druhů drůbeže a na popis jejich přirozeného chování. Dále se práce zabývá charakteristikou uživatelského rozhraní a práce v použitém program pro tvorbu 3D grafiky Blender. Druhá část práce se věnuje již samotné tvorbě modelů, textur a animací. |
cs |
dc.format |
46 |
cs |
dc.format.extent |
37199771 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
3D
|
cs |
dc.subject |
Blender
|
cs |
dc.subject |
Gimp
|
cs |
dc.subject |
Modelování
|
cs |
dc.subject |
Texturování
|
cs |
dc.subject |
Animace
|
cs |
dc.subject |
Renderování
|
cs |
dc.subject |
3D
|
en |
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.subject |
Gimp
|
en |
dc.subject |
Modeling
|
en |
dc.subject |
Texturing
|
en |
dc.subject |
Animation
|
en |
dc.subject |
Rendering
|
en |
dc.title |
3D vizualizace a animace drůbeže<br> |
cs |
dc.title.alternative |
The 3D Visualization and Animation of Poultry<br> |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Král, Erik |
|
dc.date.accepted |
2013-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Purpose of this Bachelors thesis is to create visualization and animation of ordinarily occurring poultry. In the first part of the thesis attention is focused primarily on the basic characteristics of body composition of selected species of poultry and on description of their natural behaviour. Also the thesis deals with the characteristics of the user interface and work in the used program for creating 3D graphics - Blender. The second part is devoted to creation of models, textures and animations. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/90
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační a řídicí technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information and Control Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
31965
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-06-14 |
|
local.subject |
vizualizace (počítačová grafika)
|
cs |
local.subject |
trojrozměrná grafika
|
cs |
local.subject |
drůbež
|
cs |
local.subject |
visualization (computer graphics)
|
en |
local.subject |
three-dimensional graphics
|
en |
local.subject |
poultry
|
en |