Evidence reklamačního řízení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Evidence reklamačního řízení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šilhavý, Radek
dc.contributor.author Ševčík, Ivan
dc.date.accessioned 2013-10-14T00:14:32Z
dc.date.available 2013-10-14T00:14:32Z
dc.date.issued 2013-02-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25285
dc.description.abstract Cílem této práce je analyzovat stávající způsob řešení reklamačních požadavků a poté navrhnout a realizovat novou efektivní koncepci evidence. Protože máme již k dispozici zaběhlý informační systém, logickým vyústěním bylo rozhodnuto rozšířit tento systém o modul pro správu reklamačních požadavků. V teoretické části je představen aktuální informační systém a dále použité technologie pro realizaci nového modulu. V praktické části je popis aktuálního způsobu evidování reklamačních požadavků a poté je navržena zcela nová koncepce evidence reklamačních požadavků, která je následně realizována jako nový rozšiřující modul systému. Dále je popsána struktura databáze a programová datová vrstva rozšiřujícího modulu. Je zahrnuta i ukázka uživatelského prostředí realizovaného modulu a je zmíněna i bezpečnost webové aplikace. cs
dc.format 58 s. (52 880 znaků) cs
dc.format.extent 1459340 bytes cs
dc.format.mimetype application/zip cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM cs
dc.subject informační systém cs
dc.subject evidence reklamací cs
dc.subject CRM en
dc.subject information system en
dc.subject reclamation management system en
dc.title Evidence reklamačního řízení cs
dc.title.alternative A Reclamation Management System en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sysel, Martin
dc.date.accepted 2013-06-24
dc.description.abstract-translated The main goal of this thesis is analyzing current process of reclamation management and then design and finally realize new effective reclamation management system concept. Because we heave already used information system it was decided to expand the system with new module for reclamation management. Theoretical part of the thesis introduces existing information system and technologies used for new module. In practical part is analysis of current process and later is designed new concept of reclamation management system, finally is the concept realized. Further is explained database structure and program database access layer of new module. Also is shown realized user interface of the module and there is mention about web security. en
dc.description.department Ústav automatizace a řídicí techniky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/90 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Informační a řídicí technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Information and Control Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 31890
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-06-04
local.subject zásuvné moduly cs
local.subject podnikové informační systémy cs
local.subject evidence cs
local.subject reklamace cs
local.subject plug-in modules en
local.subject management information systems en
local.subject records en
local.subject consumer complaints en


Files in this item

Files Size Format View
ševčík_2013_bp.zip 1.391Mb Unknown View/Open
ševčík_2013_vp.doc 290Kb Microsoft Word View/Open
ševčík_2013_op.doc 287Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account