dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Gregořicová, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-13T15:34:05Z |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-13T17:28:34Z |
|
dc.date.available |
2013-10-13T15:34:05Z |
|
dc.date.available |
2013-10-13T17:28:34Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
en |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25184
|
|
dc.description.abstract |
V diplomové práce bude provedena rešerše dostupných zdrojů odborné literatury pojedná-vající ve větší či menší míře o neziskovém sektoru jako o prostředku marketingové komuni-kace, který apeluje a ovlivňuje přístupy a chování lidí. Zamýšlení se nad účinky předčítání dětem a jejich vliv na jejich emoční zdraví a specifikace důležitosti role ? rodič, učitel, vy-chovatel. Dalším cílem je provést výzkumnou sondu v české neziskové organizaci a na jejím základě odhalit parametry, kterými jsou: přijetí a pochopení myšlenek organizace společnos-tí a aplikovaní myšlenek v praxi. Na základě zjištěných primárních a sekundárních dat bude provedena analýza, jejíž závěry budou podkladem pro návrh řešení. |
en |
dc.format |
106 s (175 301 znaků) |
en |
dc.format.extent |
86827735 bytes |
en |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
en |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
en |
dc.subject |
marketingová strategie
|
en |
dc.subject |
předčítání dětem
|
en |
dc.subject |
základní škola
|
en |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
en |
dc.subject |
kampaň ?Celé česko čte dětem?
|
en |
dc.subject |
non-for-profit organisation
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
reading to children
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
the campaign ?Every Czech reads to kids?
|
en |
dc.title |
Sociálně-marketingová kampaň |
en |
dc.title.alternative |
Social Marketing Campaigns |
en |
dc.type |
diplomová práce |
en |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2013-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the Diploma Thesis is to do a background research on the accessible sources of literature, which focuses to greater or lesser extent on the theme of non-for-profit sector functioning as a device of marketing communication. This device appeals on the attitudes and behaviour of people and influences them. It considers the impact of reading to children and its influence not only on their emotional health, but also on the specification of the im-portance of the roles of being a parent, a teacher, and an educator. The Thesis also centres on analysing the Czech non-for-profit organisation, and based on this analysis, it sets a tar-get of discovering the following parameters: the acceptance and understanding of the thoughts of the social organisations and the application of these thoughts in practice. Based on the primary and secondary data found, an analysis is offered. Its conclusions serve as a base for providing a solution. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
en |
dc.description.result |
obhájeno |
en |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
en |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
en |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
en |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
en |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
en |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32489
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-18 |
|