Sociálně-marketingová kampaň
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociálně-marketingová kampaň |
Autor: |
Gregořicová, Kamila
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
V diplomové práce bude provedena rešerše dostupných zdrojů odborné literatury pojedná-vající ve větší či menší míře o neziskovém sektoru jako o prostředku marketingové komuni-kace, který apeluje a ovlivňuje přístupy a chování lidí. Zamýšlení se nad účinky předčítání dětem a jejich vliv na jejich emoční zdraví a specifikace důležitosti role ? rodič, učitel, vy-chovatel. Dalším cílem je provést výzkumnou sondu v české neziskové organizaci a na jejím základě odhalit parametry, kterými jsou: přijetí a pochopení myšlenek organizace společnos-tí a aplikovaní myšlenek v praxi. Na základě zjištěných primárních a sekundárních dat bude provedena analýza, jejíž závěry budou podkladem pro návrh řešení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25184
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32489
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet