Principy webové analytiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Principy webové analytiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šilhavý, Radek
dc.contributor.author Janéska, Jaroslav
dc.date.accessioned 2013-10-13T07:51:38Z
dc.date.available 2013-10-13T07:51:38Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25014
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na principy a aplikaci webové analytiky. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část, která se opírá o poznatky získané při studiu i provozu portálu www.autopalivo.cz. Již zmíněný web byl vytvořen právě pro účely této práce. Pozornost byla upřena na jedny z nejdostupnějších analytických i čistě reklamních nástrojů. Pro každý z těchto nástrojů jsou zde pokyny pro zřízení, nastavení i vyhodnocování. Měřící fáze je rozdělena na více bloků, kde pro každý blok jsou stanoveny hodnotící parametry. Mezi tyto parametry patří předpokládané výsledky, skutečné naměřené hodnoty a opatření, které musí být provedeny před spuštěním nebo neprodleně po spuštění následujícího měřícího bloku. Dalším blokem vyhodnocuji změnu v chování uživatelů po provedených změnách. Součástí diplomové práce bylo otestovat možnosti dnešní webové analytiky a webového marketingu na nově se rozvíjejícím webu. cs
dc.format 75 cs
dc.format.extent 2244277 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject web cs
dc.subject analytika cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject konverze cs
dc.subject proklik cs
dc.subject web en
dc.subject analytics en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject conversion en
dc.subject click en
dc.title Principy webové analytiky cs
dc.title.alternative Web Analytics Principles <br> en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Koch, Miloš
dc.date.accepted 2013-06-06
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on the principles and application of web analytics. The thesis is divided into theoretical and practical part, which is based on the knowledge gained in the study and operation of the portal www.autopalivo.cz. The aforementioned site was created specifically for the purpose of this work. I focused on one of the most affordable analytical and purely promotional tools. For each of these tools, see the instructions for setting up, adjustment and evaluation. Measuring phase is divided into multiple blocks, where for each block, evaluation parameters are determined. These parameters include the expected results, the actual measured values and actions that must be executed before or immediately after you start the next measurement block. Another block evaluates changes in user behavior after the changes. Part of this thesis was to test the capabilities of today's web analytics and web marketing on newly developing web. en
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/154 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 31145
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-05-22
local.subject internetový marketing cs
local.subject chování spotřebitele cs
local.subject Internet marketing en
local.subject consumer behavior en


Files in this item

Files Size Format View
janéska_2013_dp.pdf 2.140Mb PDF View/Open
janéska_2013_vp.doc 291.5Kb Microsoft Word View/Open
janéska_2013_op.pdf 213.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account