dc.contributor.advisor |
Malaník, David
|
|
dc.contributor.author |
Tonner, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-13T01:07:36Z |
|
dc.date.available |
2013-10-13T01:07:36Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24825
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce popisuje využívání informačních systémů Policie ČR operačním střediskem a skupinou krizového řízení prostřednictvím webového rozhraní, které následně vede k lepší a rychlejší informovanosti a tedy lepšímu a rychlejšímu řešení krizových nebo mimořádných situací. Především operační středisko, jako složka Policie ČR, která se o mimořádných událostech dozví jako první, musí mít možnost rychlé prvotní reakce na vzniklou situaci, tedy musí mít přístup k potřebným údajům a tyto údaje musí mít rychle a v potřebném rozsahu. První část práce se zaměřuje na teoretický popis náplně jednotlivých zainteresovaných složek a to nejen Policie ČR, vysvětluje a na příkladech demonstruje jednotlivé stavy krize, varianty mimořádných událostí a postupy tzv. krizovými scénáři, kterými se odstraňují následky a minimalizují škody na životech, zdraví a majetku. Dále jsou teoreticky popsány technologie použité pro informační systémy. Ve druhé části se nachází popis jednotlivých informačních systémů provozovaných v rámci Policie ČR, které slouží k rychlému získávání informací potřebných k jednotlivým činnostem při záchranných pracích. Celá práce je vzhledem k rozsáhlosti dané problematiky a nemožnosti charakteristiky všech možných variant mimořádných událostí spíše jen všeobecným popisem práce a využívání interních informací uložených v policejních databázích. |
cs |
dc.format |
110 |
cs |
dc.format.extent |
3579629 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
krize
|
cs |
dc.subject |
mimořádná událost
|
cs |
dc.subject |
operační středisko
|
cs |
dc.subject |
krizové pracoviště
|
cs |
dc.subject |
integrovaný záchranný systém
|
cs |
dc.subject |
informační systém
|
cs |
dc.subject |
Hypertext Transfer Protocol
|
cs |
dc.subject |
HTTP
|
cs |
dc.subject |
Active Server Page
|
cs |
dc.subject |
ASP
|
cs |
dc.subject |
HyperText Markup Language
|
cs |
dc.subject |
HTML
|
cs |
dc.subject |
Structured Query Language
|
cs |
dc.subject |
SQL
|
cs |
dc.subject |
crisis or emergency
|
en |
dc.subject |
surgical center
|
en |
dc.subject |
emergency department
|
en |
dc.subject |
an integrated security system
|
en |
dc.subject |
information system
|
en |
dc.subject |
Hypertext Transfer Protocol
|
en |
dc.subject |
HTTP
|
en |
dc.subject |
Active Server Page
|
en |
dc.subject |
ASP
|
en |
dc.subject |
HyperText Markup Language
|
en |
dc.subject |
HTML
|
en |
dc.subject |
Structured Query Language
|
en |
dc.subject |
SQL
|
en |
dc.title |
Webový informační systém pro podporu krizového řízení |
cs |
dc.title.alternative |
A Web-based Information System to Support Crisis Management |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skoupý, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2013-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis describes the use of information systems of Police by Operations Centre and a group of crisis management through a Web interface which in turn leads to better and faster awareness and thus better and faster solution of emergency situations. The operations center, as part of the Police of the Czech Republic, which is the first to learn about emergency must be able to response to the situation quickly, must have access to the data, and these data must be fast and to the required extent. The first part focuses on the theoretical description of the contents of individual parties involved, not just police, explains and gives examples of individual states of crisis, variants of emergency procedures and the crisis scenario, which removes the effects and minimizes damage to life, health and property . As further the technology used for information systems are theoretically described. The second part is a description of the information systems operated within the PCR, which is used to quickly obtain information needed for individual activities during the relief effort. The whole work is thanks to the magnitude of the problems and inability of characteristics of all possible variants of emergencies rather general description of the work and the use of internal information stored in police databases. |
en |
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/154
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
31278
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-21 |
|
local.subject |
krizové řízení
|
cs |
local.subject |
informační podpora
|
cs |
local.subject |
Policie České republiky
|
cs |
local.subject |
webové aplikace
|
cs |
local.subject |
crisis management
|
en |
local.subject |
informational support
|
en |
local.subject |
Police of the Czech Republic
|
en |
local.subject |
web applications
|
en |