Návrh event-marketingové akce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh event-marketingové akce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Zacha, Leoš
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:02:06Z
dc.date.available 2010-07-14T14:02:06Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2458
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o event marketingu jako o komunikačním nástroji nesoucím emoce a doprovodné zážitky. Teoretická část se zabývá emocemi a emocionálním působením, základní typologií event marketingových aktivit a zařazením tohoto nástroje do komunikačního mixu. V praktické části je nastíněna situační analýza společnosti Samohýl Motor Zlín a.s., z níž vychází projektová část práce, která se zabývá návrhem event marketingové akce na zlepšení komunikace specifické řady vozů Škoda. cs
dc.format 53 s. cs
dc.format.extent 732732 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Event marketing cs
dc.subject emoce cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Event marketing en
dc.subject emotion en
dc.subject marketing communication en
dc.subject promotion en
dc.title Návrh event-marketingové akce cs
dc.title.alternative Proposal of event marketing en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2007-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor work is devoted to event marketing, as a communication tool of emotions. The theoretical part is about emotions, basic definitions of event marketing activities and the placement of this tool to communication mix. In the practical part the situation analysis the Samohýl Motor Zlín a.s. company, which is introduced and later analysed in the project part. This part is concerned with the proposal of event marketing events in order to improve communication of the specific car line Škoda. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4843
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
zacha_2007_bp.pdfBlocked 715.5Kb PDF View/Open
zacha_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
zacha_2007_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account