Využití nových směrů v marketingové komunikaci ve firmě XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Hloch, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-12T00:26:17Z |
|
dc.date.available |
2013-10-12T00:26:17Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24581
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat tradiční a nové trendy v marketingové komuni-kaci využívané ve firmě Sulko, s.r.o. Další cílem je doporučení pro zlepšení v oblasti no-vých směrů marketingové komunikace a následné podrobení doporučení analýze z hlediska nákladů, rizika a času. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny důležité pojmy týkající se marketingové komunikace. Dále jsou vysvětleny nové směry v marketingové komunikaci. Praktická část práce je tvořena ze čtyř částí. V první části práce je představena firma Sulko. Druhou částí je podrobná analýza současného stavu využívání marketingové komunikace ve firmě. Na druhou část navazuje doporučení pro zlepšení marketingové komunikace z oblasti nových trendů, ale i tradičních směrů marketingové komunikace. Na konci práce je provedena nákladová, časová a riziková analýza tohoto doporučení. |
cs |
dc.format |
78 s. (116 035 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2278796 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
nové trendy marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
new trends of marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Využití nových směrů v marketingové komunikaci ve firmě XY |
cs |
dc.title.alternative |
Usage of New Trends in Marketing Communication in a Company XY |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rýpalová, Adéla |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
Aim of this bachelor thesis is to analyze traditional and new trends in marketing communi-cation that are used in the company Sulko, s.r.o. Next aim is to recommend an improve-ment in the area of new trends of marketing communication and subsequent recommended analysis from costs, risk and time point of view. This bachelor thesis consists of theoretical and practical parts. In the theoretical part are explained important terms related to marketing communication. Then there are explai-nednewtrends in marketing communication. Practical part consists of four parts. In the first part the company Sulko is introduced. In the second part is the company's current state of marketing communication application analyzed. Then the practical part continues with recommendations for improving marketing communication with new trends, but also improving the traditional trends. At the end of the thesis are the recommendations subjected to costs, time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24215
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account