Využití nových směrů v marketingové komunikaci ve firmě XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nových směrů v marketingové komunikaci ve firmě XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nových směrů v marketingové komunikaci ve firmě XY
Autor: Hloch, Pavel
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat tradiční a nové trendy v marketingové komuni-kaci využívané ve firmě Sulko, s.r.o. Další cílem je doporučení pro zlepšení v oblasti no-vých směrů marketingové komunikace a následné podrobení doporučení analýze z hlediska nákladů, rizika a času. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny důležité pojmy týkající se marketingové komunikace. Dále jsou vysvětleny nové směry v marketingové komunikaci. Praktická část práce je tvořena ze čtyř částí. V první části práce je představena firma Sulko. Druhou částí je podrobná analýza současného stavu využívání marketingové komunikace ve firmě. Na druhou část navazuje doporučení pro zlepšení marketingové komunikace z oblasti nových trendů, ale i tradičních směrů marketingové komunikace. Na konci práce je provedena nákladová, časová a riziková analýza tohoto doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24581
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 24215


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hloch_2013_bp.pdf 2.173Mb PDF Zobrazit/otevřít
hloch_2013_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hloch_2013_op.pdf 526.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet