Analýza marketingové komunikace města Holešov

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace města Holešov

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Duda, Marek
dc.date.accessioned 2013-10-11T20:38:06Z
dc.date.available 2013-10-11T20:38:06Z
dc.date.issued 2013-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24492
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v oblasti kultury města Holešova. Cílem práce je analyzovat řešenou oblast a na základě zjištěných poznatků navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu. Práce je koncipována do dvou částí, část teoretickou a část praktickou. V první části jsou formulovány základní teoretické poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace měst a obcí. Druhá část obsahuje v úvodu představení města Holešova, doplněné PESTLE analýzou. Následuje rozbor městem využívaných nástrojů marketingové komunikace v oblasti kultury. Analytickou část uzavírá její vyhodnocení pomocí SWOT analýzy, která slouží i jako podklad pro závěrečné návrhy a doporučení vedoucí k rozvoji kultury města. cs
dc.format 77 s. (107 003 znaků) cs
dc.format.extent 2877408 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing měst a obcí cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject město Holešov cs
dc.subject kultura cs
dc.subject SWOT a PESTLE analýza cs
dc.subject marketing of towns and villages en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject town of Holešov en
dc.subject culture en
dc.subject SWOT and PESTLE analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace města Holešov cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication of Holešov en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zicha, Jiří
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis discusses about marketing communication in the culture area of town of Holešov. The aim of this thesis is to analyze the processed issue and based on the findings suggest recommendations to improve the current situation. The thesis is divided into two parts, theoretical part and practical part. In the first part, there are formulated basic theoretical findings about marketing and marketing communication of towns and villages. The second part includes introduction of town of Holešov, which is complemented by PESTLE analysis. Follows the analysis of marketing communication tools used by the town in the culture area. The analytical part is closed by its evaluation using of SWOT analysis, which is the basis for the final suggestions and recommendations for the development of culture in the town. en
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/119 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Management and Economics in Public Sector Administration and Regional Development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30130
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
duda_2013_bp.pdf 2.744Mb PDF View/Open
duda_2013_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
duda_2013_op.zip 87.14Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account