Analýza marketingové komunikace města Holešov
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Duda, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T20:38:06Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T20:38:06Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24492
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v oblasti kultury města Holešova. Cílem práce je analyzovat řešenou oblast a na základě zjištěných poznatků navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu. Práce je koncipována do dvou částí, část teoretickou a část praktickou. V první části jsou formulovány základní teoretické poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace měst a obcí. Druhá část obsahuje v úvodu představení města Holešova, doplněné PESTLE analýzou. Následuje rozbor městem využívaných nástrojů marketingové komunikace v oblasti kultury. Analytickou část uzavírá její vyhodnocení pomocí SWOT analýzy, která slouží i jako podklad pro závěrečné návrhy a doporučení vedoucí k rozvoji kultury města. |
cs |
dc.format |
77 s. (107 003 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2877408 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing měst a obcí
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
město Holešov
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
SWOT a PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing of towns and villages
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
town of Holešov
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
SWOT and PESTLE analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace města Holešov |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication of Holešov |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zicha, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis discusses about marketing communication in the culture area of town of Holešov. The aim of this thesis is to analyze the processed issue and based on the findings suggest recommendations to improve the current situation. The thesis is divided into two parts, theoretical part and practical part. In the first part, there are formulated basic theoretical findings about marketing and marketing communication of towns and villages. The second part includes introduction of town of Holešov, which is complemented by PESTLE analysis. Follows the analysis of marketing communication tools used by the town in the culture area. The analytical part is closed by its evaluation using of SWOT analysis, which is the basis for the final suggestions and recommendations for the development of culture in the town. |
en |
dc.description.department |
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/119
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Management and Economics in Public Sector Administration and Regional Development |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30130
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account