Analýza marketingové komunikace města Holešov
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace města Holešov |
Autor: |
Duda, Marek
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v oblasti kultury města Holešova. Cílem práce je analyzovat řešenou oblast a na základě zjištěných poznatků navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu. Práce je koncipována do dvou částí, část teoretickou a část praktickou. V první části jsou formulovány základní teoretické poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace měst a obcí. Druhá část obsahuje v úvodu představení města Holešova, doplněné PESTLE analýzou. Následuje rozbor městem využívaných nástrojů marketingové komunikace v oblasti kultury. Analytickou část uzavírá její vyhodnocení pomocí SWOT analýzy, která slouží i jako podklad pro závěrečné návrhy a doporučení vedoucí k rozvoji kultury města. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24492
|
Datum:
|
2013-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
30130
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet