dc.contributor.advisor |
Chramcov, Bronislav
|
|
dc.contributor.author |
Haisler, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T19:52:41Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T19:52:41Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24457
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá využitím interaktivních prostředků informačních technologií ve výuce na ZŠ a SŠ. Hlavním podkladem pro vypracování průzkumu jsou dotazníky vytvořené speciálně pro tuto práci. Jejich otázky jsou zaměřeny na vybavení škol informačními technologiemi, jejich využívání při výuce a v neposlední řadě i na spokojenost žáků s přítomností těchto technologií v procesu vzdělávání. Práce se věnuje volbě a sestavení vhodného typu dotazníku, statistickému vyhodnocení výsledků a rozdílům ve využití prostředků IT na různých typech škol. Zvláštní kapitola je věnována prostředkům internetu na školách. Součástí práce jsou rovněž návrhy, jak lze efektivně využívat prostředky IT v konkrétních předmětech a to i takových, kde většina pedagogů informační technologie nepoužívá vůbec. |
cs |
dc.format |
116 s. (157 296 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2700473 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
průzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
informační technologie
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
statistika
|
cs |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
information technology
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
statistics
|
en |
dc.title |
Využití interaktivních prvků informačních technologií ve výuce na ZŠ a SŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Use of the Interactive Attributes of Information Technologies for Education in Primary and Secondary Schools<br> |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chudý, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2013-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the use of interactive tools of information technology in education at primary and secondary schools. The main basis for the develop of research are questionnaires designed specifically for this thesis. The questions are focused to schools equipment with information technologies, their use in teaching and also the satisfaction of students with the presence of these technologies in the educational process. The work is dedicated to the selection and preparation of suitable type of questionnaire, statistical evaluation of the results and the differences in the use of IT in different types of schools. A special chapter is devoted to internet resources in schools. The part of the work are also suggestions on how to effectively use IT resources in specific subjects, even those where the majority of teachers don't use information technology at all. |
en |
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/154
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
31117
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-16 |
|
local.subject |
základoškolská výuka
|
cs |
local.subject |
středoškolské učivo
|
cs |
local.subject |
počítačem podporovaná výuka
|
cs |
local.subject |
elementary school education
|
en |
local.subject |
secondary school curriculum
|
en |
local.subject |
computer-aided learning
|
en |