dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Majda, Roman
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T18:53:56Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T18:53:56Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24404
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářské práce se zabývá moderními trendy v marketingu se zaměřením na internet a sociální sítě. Jejím cílem je navrhnout doporučení pro využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY. Teoretická část je zaměřena na změny v marketingu, nové trendy, sociální média, sociální sítě a možnosti jejich využití pro marketingové účely. Tyto poznatky jsou následně uplatněny v praktické části, kde jsou uvedeny informace o společnosti XY a analýza současného využívání sociálních sítí pro marketingové účely v této společnosti. Praktická část dále obsahuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na využívání sociálních sítí českými uživateli. Na základě analýzy a dotazníkového šetření jsou v závěru práce uvedena konkrétní doporučení pro zefektivnění marketingových aktivit na sociálních sítích. |
cs |
dc.format |
66 s. (100 081 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2609119 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
Sociální média
|
cs |
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Google+
|
cs |
dc.subject |
Internet Marketing
|
en |
dc.subject |
Social Media
|
en |
dc.subject |
Social Networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Google+
|
en |
dc.title |
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Using Social Networks for Marketing Purposes in the Company XY |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vacula, Marcel |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the modern trends in marketing with a focus on the internet and social networks. Its aim is to suggest recommendations for use of social networks for marketing purposes in the company XY. The theoretical part is focused on the changes in marketing, new trends, social media, social networks and how to use them for marketing purposes. These findings are then used in the practical part, which provides information about the company XY and an analysis of current use of social networks for marketing purposes in this company. The practical part also contains the results of a questionnaire survey focused on the use of social networks by Czech users. Based on the analysis and the survey are in the conclusion suggested concrete recommendations for improving the effectiveness of marketing activities on social networks. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30392
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|