Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Majda, Roman
dc.date.accessioned 2013-10-11T18:53:56Z
dc.date.available 2013-10-11T18:53:56Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24404
dc.description.abstract Tato bakalářské práce se zabývá moderními trendy v marketingu se zaměřením na internet a sociální sítě. Jejím cílem je navrhnout doporučení pro využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY. Teoretická část je zaměřena na změny v marketingu, nové trendy, sociální média, sociální sítě a možnosti jejich využití pro marketingové účely. Tyto poznatky jsou následně uplatněny v praktické části, kde jsou uvedeny informace o společnosti XY a analýza současného využívání sociálních sítí pro marketingové účely v této společnosti. Praktická část dále obsahuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na využívání sociálních sítí českými uživateli. Na základě analýzy a dotazníkového šetření jsou v závěru práce uvedena konkrétní doporučení pro zefektivnění marketingových aktivit na sociálních sítích. cs
dc.format 66 s. (100 081 znaků) cs
dc.format.extent 2609119 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject Sociální média cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Google+ cs
dc.subject Internet Marketing en
dc.subject Social Media en
dc.subject Social Networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Google+ en
dc.title Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY cs
dc.title.alternative The Project of Using Social Networks for Marketing Purposes in the Company XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vacula, Marcel
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the modern trends in marketing with a focus on the internet and social networks. Its aim is to suggest recommendations for use of social networks for marketing purposes in the company XY. The theoretical part is focused on the changes in marketing, new trends, social media, social networks and how to use them for marketing purposes. These findings are then used in the practical part, which provides information about the company XY and an analysis of current use of social networks for marketing purposes in this company. The practical part also contains the results of a questionnaire survey focused on the use of social networks by Czech users. Based on the analysis and the survey are in the conclusion suggested concrete recommendations for improving the effectiveness of marketing activities on social networks. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30392
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
majda_2013_bp.pdf 2.488Mb PDF View/Open
majda_2013_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open
majda_2013_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account