Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY |
Autor: |
Majda, Roman
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářské práce se zabývá moderními trendy v marketingu se zaměřením na internet a sociální sítě. Jejím cílem je navrhnout doporučení pro využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY. Teoretická část je zaměřena na změny v marketingu, nové trendy, sociální média, sociální sítě a možnosti jejich využití pro marketingové účely. Tyto poznatky jsou následně uplatněny v praktické části, kde jsou uvedeny informace o společnosti XY a analýza současného využívání sociálních sítí pro marketingové účely v této společnosti. Praktická část dále obsahuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na využívání sociálních sítí českými uživateli. Na základě analýzy a dotazníkového šetření jsou v závěru práce uvedena konkrétní doporučení pro zefektivnění marketingových aktivit na sociálních sítích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24404
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
30392
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet