dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Čvandová, Erika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T18:37:35Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T18:37:35Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24387
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické inovační centrum ve Zlíně. Teoretická část obsahuje poznatky z literatury související s marketingovou strategií a využívání nástrojů marketingu při zavádění nového produktu. Zahrnuta je také kapitola popisující funkci a přínosy vědeckotechnických parků, mezi něž Technologické inovační centrum patří. Praktická část se týká nového produktu, pro který je na základě SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření vypracováno doporučení marketingové strategie. |
cs |
dc.format |
70 s. |
cs |
dc.format.extent |
2002257 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
nový produkt
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
vědeckotech-nický park
|
cs |
dc.subject |
inovace
|
cs |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
new product
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
science and technology park
|
en |
dc.subject |
innovation
|
en |
dc.title |
Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Recommendation of Marketing Strategy for the New Product of Company Technology Innovation Centre Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Konečný, Petr |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thetopic of this bachelor thesis is recommendation of marketing strategy for the new product of company Technology innovation centre in Zlin. Theoretical part of the thesis covers information from literature related to marketing strategy and aplication of marketing tools in new product implementation. There is also chapter discribing function and benefits of science and technology parks, that includes Technology innovation centre in Zlin. The practical part concerns a new product, for which is, based on results of SWOT analysis, competitive analysis and survey research, recommended the marketing strategy. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30356
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|