Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o. |
| Autor: |
Čvandová, Erika
|
| Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstrakt:
|
Tématem této bakalářské práce je doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické inovační centrum ve Zlíně. Teoretická část obsahuje poznatky z literatury související s marketingovou strategií a využívání nástrojů marketingu při zavádění nového produktu. Zahrnuta je také kapitola popisující funkci a přínosy vědeckotechnických parků, mezi něž Technologické inovační centrum patří. Praktická část se týká nového produktu, pro který je na základě SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření vypracováno doporučení marketingové strategie. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24387
|
|
Datum:
|
2013-02-22 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
30356
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet