Analýza vstupu společnosti ALTECH, spol. s.r.o. na ukrajinský trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vstupu společnosti ALTECH, spol. s.r.o. na ukrajinský trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Morkus, Milan
dc.contributor.author Prášek, Jiří
dc.date.accessioned 2013-10-11T15:48:24Z
dc.date.available 2013-10-11T15:48:24Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24299
dc.description.abstract V bakalářské práci je provedena analýza vstupu společnosti ALTECH, spol., s.r.o. na ukrajinský trh. Společnost řeší bezbariérové vstupy pro tělesně postižené a má své výrobky téměř po celém světě. Přibližně 70 % výrobků je určeno na export. Své pobočky má společnost v České a Slovenské Republice. Bakalářská práce je však zaměřena na vstup společnosti na ukrajinský trh. V teoretické jsou zpracovány informace z odborné literatury a internetu. Tato část je zaměřena na základní pojmy, které podmiňují vstup na zahraniční trh. V praktické části je představena firma, dále popis činností firmy a její výrobky. Mikroprostředí firmy je znázorněno v analýze SWOT. Dále je v práci charakterizována cizí země a je zde provedena PEST analýza, která nastiňuje situaci na Ukrajině. V rámci analýzy konkurence je provedena Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Poslední část práce obsahuje doporučení pro společnost ALTECH, konkrétně strategie vstupu na trh, které jsou nejvhodnější volbou pro tuto společnost. cs
dc.format 74 s. (101 712 znaků) cs
dc.format.extent 2367714 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject plošina cs
dc.subject altech cs
dc.subject porter cs
dc.subject pest cs
dc.subject swot cs
dc.subject vstup cs
dc.subject ukrajina cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject platform en
dc.subject altech en
dc.subject porter en
dc.subject pest en
dc.subject swot en
dc.subject entry en
dc.subject ukraine en
dc.subject analysis en
dc.title Analýza vstupu společnosti ALTECH, spol. s.r.o. na ukrajinský trh cs
dc.title.alternative Analysis of Entering the Ukrainian Market for the Company Altech s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Korčáková, Kateřina
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis deals with the analysis of entering the Ukrainian market for the company ALTECH s.r.o. The company solves overcoming of architectonic barriers for the disabled, and it has got its products all over the world. Approximately, 70% of the products are exported. The company has got its offices in the Czech Republic and Slovakia. This Bachelor thesis, however, focuses on the entry into the Ukrainian market. The theoretical part processes information from scientific literature and from the Internet. This section focuses on basic terms which condition the access to foreign markets. In the practical part, the company is introduced; there is a description of the company?s activities and products. The company microenvironment is shown in the SWOT analysis. Further on, there is also a characterization of the foreign country and the PEST analysis is conducted, outlining the situation in Ukraine. Within the analysis of the competition, the Porter's five forces analysis is carried out. In the last part, recommendations for the ALTECH Company are compiled, namely market entry strategies, which are the most appropriate choice for this company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32655
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
prášek_2013_bp.pdf 2.258Mb PDF View/Open
prášek_2013_vp.pdf 643.3Kb PDF View/Open
prášek_2013_op.pdf 492.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account