dc.contributor.advisor |
Morkus, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Prášek, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T15:48:24Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T15:48:24Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24299
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci je provedena analýza vstupu společnosti ALTECH, spol., s.r.o. na ukrajinský trh. Společnost řeší bezbariérové vstupy pro tělesně postižené a má své výrobky téměř po celém světě. Přibližně 70 % výrobků je určeno na export. Své pobočky má společnost v České a Slovenské Republice. Bakalářská práce je však zaměřena na vstup společnosti na ukrajinský trh. V teoretické jsou zpracovány informace z odborné literatury a internetu. Tato část je zaměřena na základní pojmy, které podmiňují vstup na zahraniční trh. V praktické části je představena firma, dále popis činností firmy a její výrobky. Mikroprostředí firmy je znázorněno v analýze SWOT. Dále je v práci charakterizována cizí země a je zde provedena PEST analýza, která nastiňuje situaci na Ukrajině. V rámci analýzy konkurence je provedena Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Poslední část práce obsahuje doporučení pro společnost ALTECH, konkrétně strategie vstupu na trh, které jsou nejvhodnější volbou pro tuto společnost. |
cs |
dc.format |
74 s. (101 712 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2367714 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
plošina
|
cs |
dc.subject |
altech
|
cs |
dc.subject |
porter
|
cs |
dc.subject |
pest
|
cs |
dc.subject |
swot
|
cs |
dc.subject |
vstup
|
cs |
dc.subject |
ukrajina
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
platform
|
en |
dc.subject |
altech
|
en |
dc.subject |
porter
|
en |
dc.subject |
pest
|
en |
dc.subject |
swot
|
en |
dc.subject |
entry
|
en |
dc.subject |
ukraine
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Analýza vstupu společnosti ALTECH, spol. s.r.o. na ukrajinský trh |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Entering the Ukrainian Market for the Company Altech s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Korčáková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis deals with the analysis of entering the Ukrainian market for the company ALTECH s.r.o. The company solves overcoming of architectonic barriers for the disabled, and it has got its products all over the world. Approximately, 70% of the products are exported. The company has got its offices in the Czech Republic and Slovakia. This Bachelor thesis, however, focuses on the entry into the Ukrainian market. The theoretical part processes information from scientific literature and from the Internet. This section focuses on basic terms which condition the access to foreign markets. In the practical part, the company is introduced; there is a description of the company?s activities and products. The company microenvironment is shown in the SWOT analysis. Further on, there is also a characterization of the foreign country and the PEST analysis is conducted, outlining the situation in Ukraine. Within the analysis of the competition, the Porter's five forces analysis is carried out. In the last part, recommendations for the ALTECH Company are compiled, namely market entry strategies, which are the most appropriate choice for this company. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32655
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|