Analýza vstupu společnosti ALTECH, spol. s.r.o. na ukrajinský trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza vstupu společnosti ALTECH, spol. s.r.o. na ukrajinský trh |
Autor: |
Prášek, Jiří
|
Vedoucí: |
Morkus, Milan
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci je provedena analýza vstupu společnosti ALTECH, spol., s.r.o. na ukrajinský trh. Společnost řeší bezbariérové vstupy pro tělesně postižené a má své výrobky téměř po celém světě. Přibližně 70 % výrobků je určeno na export. Své pobočky má společnost v České a Slovenské Republice. Bakalářská práce je však zaměřena na vstup společnosti na ukrajinský trh. V teoretické jsou zpracovány informace z odborné literatury a internetu. Tato část je zaměřena na základní pojmy, které podmiňují vstup na zahraniční trh. V praktické části je představena firma, dále popis činností firmy a její výrobky. Mikroprostředí firmy je znázorněno v analýze SWOT. Dále je v práci charakterizována cizí země a je zde provedena PEST analýza, která nastiňuje situaci na Ukrajině. V rámci analýzy konkurence je provedena Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Poslední část práce obsahuje doporučení pro společnost ALTECH, konkrétně strategie vstupu na trh, které jsou nejvhodnější volbou pro tuto společnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24299
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32655
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet