dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Kozová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T15:46:26Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T15:46:26Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24296
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o., působící v oblasti stavebnictví. Cílem práce je navrhnout vhodná řešení ke zlepšení marketingové komunikace firmy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracována dostupná literatura týkající se marketingu, marketingové komunikace a jejich nástrojů. Praktická část je zaměřena na charakteristiku firmy a její aktivity. Dále je analyzován současný stav marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o. V závěru práce bude sestavena SWOT analýza a doporučeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace této firmy. |
cs |
dc.format |
78 s., 3 s. příloh (111595 z.) |
cs |
dc.format.extent |
3594265 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
Advertisement
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication in the Company XYZ, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jangl, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis deals with an analysis of the marketing communication in the company XYZ, s.r.o. which operates in the area of construction industry. The aim of this thesis is to suggest appropriate solutions for improving marketing communication of the company. The work is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part is elaborated available literature related to the marketing, the marketing communication and their instruments. The practical part is focused on characteristics of the company and its activities. Further, it analyses the current state of marketing communication of the company XYZ, s.r.o. In conclusion of Bachelor's thesis will be drawn up a SWOT analysis and recommended suggestions for improving marketing communication of this company |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30381
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|