Analýza marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o.
Autor: Kozová, Hana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o., působící v oblasti stavebnictví. Cílem práce je navrhnout vhodná řešení ke zlepšení marketingové komunikace firmy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracována dostupná literatura týkající se marketingu, marketingové komunikace a jejich nástrojů. Praktická část je zaměřena na charakteristiku firmy a její aktivity. Dále je analyzován současný stav marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o. V závěru práce bude sestavena SWOT analýza a doporučeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace této firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24296
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 30381


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kozová_2013_bp.pdf 3.427Mb PDF Zobrazit/otevřít
kozová_2013_vp.doc 125.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kozová_2013_op.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet