dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Fišnarová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T15:30:49Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T15:30:49Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24278
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu marketingového mixu občan-ského sdružení Hvězda a navržení doporučení, která by jeho využití vylepšila. Teoretická část se skládá z obecného představení pojmů, týkajících se neziskových organi-zací, sociálních a zdravotních služeb a marketingu neziskového sektoru. Další částí je situ-ační analýza organizace provedená SWOT a PESTE analýzami. Třetí a poslední část tvoří charakteristiky jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Praktická část se skládá z šesti celků. První celek tvoří stručné představení organizace. Druhou část tvoří rozbor současného stavu organizace provedený SWOT a PESTE analý-zou. Třetí část je věnována popisu současného marketingového mixu organizace, který je zanalyzován v další části práce. Z analýzy vychází doporučení organizaci, které je v poslední části podrobeno nákladové, časové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
72 s. (103 751 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
2211649 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.title |
Analýza a optimalizace marketingového mixu o. s. Hvězda |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis and Optimization of the Marketing Mix in Hvezda (citizens association) |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Schincke, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
Aim of this bachelor thesis is to evaluate the current state of the marketing mix of the civic organization Hvězda and to recommend improvements to its application. The theoretical part consists of the general introduction of terms related to non-profit or-ganizations, social and health services and marketing of non-profit sector. Then a situational analysis is conducted with SWOT and PESTE analyses. The third and last part consists of characteristics of individual tools of the marketing mix of services. The practical part consists of six parts. The first part is a brief introduction of the organization. In the second part there is a situational analysis which is conducted with SWOT and PESTE analyses. The third part is dedicated to a description of the current marketing mix of the organization which is analyzed in the next part. The outcome of the analysis are the recommendations which are in the last part subjected to costs, time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30363
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|