Analýza a optimalizace marketingového mixu o. s. Hvězda

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza a optimalizace marketingového mixu o. s. Hvězda

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Fišnarová, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-11T15:30:49Z
dc.date.available 2013-10-11T15:30:49Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24278
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu marketingového mixu občan-ského sdružení Hvězda a navržení doporučení, která by jeho využití vylepšila. Teoretická část se skládá z obecného představení pojmů, týkajících se neziskových organi-zací, sociálních a zdravotních služeb a marketingu neziskového sektoru. Další částí je situ-ační analýza organizace provedená SWOT a PESTE analýzami. Třetí a poslední část tvoří charakteristiky jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Praktická část se skládá z šesti celků. První celek tvoří stručné představení organizace. Druhou část tvoří rozbor současného stavu organizace provedený SWOT a PESTE analý-zou. Třetí část je věnována popisu současného marketingového mixu organizace, který je zanalyzován v další části práce. Z analýzy vychází doporučení organizaci, které je v poslední části podrobeno nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 72 s. (103 751 znaků). cs
dc.format.extent 2211649 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTE analysis en
dc.title Analýza a optimalizace marketingového mixu o. s. Hvězda cs
dc.title.alternative Analysis and Optimization of the Marketing Mix in Hvezda (citizens association) en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Schincke, Jiří
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated Aim of this bachelor thesis is to evaluate the current state of the marketing mix of the civic organization Hvězda and to recommend improvements to its application. The theoretical part consists of the general introduction of terms related to non-profit or-ganizations, social and health services and marketing of non-profit sector. Then a situational analysis is conducted with SWOT and PESTE analyses. The third and last part consists of characteristics of individual tools of the marketing mix of services. The practical part consists of six parts. The first part is a brief introduction of the organization. In the second part there is a situational analysis which is conducted with SWOT and PESTE analyses. The third part is dedicated to a description of the current marketing mix of the organization which is analyzed in the next part. The outcome of the analysis are the recommendations which are in the last part subjected to costs, time and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30363
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
fišnarová_2013_bp.pdf 2.109Mb PDF View/Open
fišnarová_2013_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open
fišnarová_2013_op.pdf 1.281Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account