Analýza a optimalizace marketingového mixu o. s. Hvězda
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza a optimalizace marketingového mixu o. s. Hvězda |
Autor: |
Fišnarová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu marketingového mixu občan-ského sdružení Hvězda a navržení doporučení, která by jeho využití vylepšila. Teoretická část se skládá z obecného představení pojmů, týkajících se neziskových organi-zací, sociálních a zdravotních služeb a marketingu neziskového sektoru. Další částí je situ-ační analýza organizace provedená SWOT a PESTE analýzami. Třetí a poslední část tvoří charakteristiky jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Praktická část se skládá z šesti celků. První celek tvoří stručné představení organizace. Druhou část tvoří rozbor současného stavu organizace provedený SWOT a PESTE analý-zou. Třetí část je věnována popisu současného marketingového mixu organizace, který je zanalyzován v další části práce. Z analýzy vychází doporučení organizaci, které je v poslední části podrobeno nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24278
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
30363
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet