Analýza a optimalizace marketingového mixu o. s. Hvězda

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza a optimalizace marketingového mixu o. s. Hvězda

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza a optimalizace marketingového mixu o. s. Hvězda
Autor: Fišnarová, Kateřina
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu marketingového mixu občan-ského sdružení Hvězda a navržení doporučení, která by jeho využití vylepšila. Teoretická část se skládá z obecného představení pojmů, týkajících se neziskových organi-zací, sociálních a zdravotních služeb a marketingu neziskového sektoru. Další částí je situ-ační analýza organizace provedená SWOT a PESTE analýzami. Třetí a poslední část tvoří charakteristiky jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Praktická část se skládá z šesti celků. První celek tvoří stručné představení organizace. Druhou část tvoří rozbor současného stavu organizace provedený SWOT a PESTE analý-zou. Třetí část je věnována popisu současného marketingového mixu organizace, který je zanalyzován v další části práce. Z analýzy vychází doporučení organizaci, které je v poslední části podrobeno nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24278
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 30363


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fišnarová_2013_bp.pdf 2.109Mb PDF Zobrazit/otevřít
fišnarová_2013_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
fišnarová_2013_op.pdf 1.281Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet