dc.contributor.advisor |
Musil, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Hrubá, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T14:57:01Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T14:57:01Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24251
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá systémem podporujícím řízení vztahů se zákazníky ? Customer Relationship Management CRM. Část této práce vysvětluje základní pojmy a shrnuje nejdůležitější vlastnosti systému CRM, popisuje a vysvětluje některé výhody i nevýhody, které CRM systémy mohou přinést orga-nizacím. Praktická část se zaměřuje na základě zjištěných informací o současném stavu systému ve společnosti XYZ zjištění výhod zavedení systému CRM do společnosti a pro-pojení vazeb k současnému informačnímu systému. Praktická část je provedena ve spolu-práci s pracovníky společnosti. Cílem bakalářské práce je zhodnotit na základě analýzy současného stavu společnost XYZ, najít problémové místo v řízení vztahů se zákazníky a navrhnout řešení pro odstranění to-hoto problému. |
cs |
dc.format |
70 s. |
cs |
dc.format.extent |
2882419 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zákazník
|
cs |
dc.subject |
Analýza
|
cs |
dc.subject |
Loajalita
|
cs |
dc.subject |
Zkušenosti
|
cs |
dc.subject |
Řízení
|
cs |
dc.subject |
Hodnocení
|
cs |
dc.subject |
Vztahy
|
cs |
dc.subject |
Řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
Řízení zkušeností zákazníků
|
cs |
dc.subject |
Životní cyklus zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Customer
|
en |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
Loyalty
|
en |
dc.subject |
Experiences
|
en |
dc.subject |
Management
|
en |
dc.subject |
Score
|
en |
dc.subject |
Relations Customer Rela-tionship Management
|
en |
dc.subject |
Customer Experience Management
|
en |
dc.subject |
Customer Lifecycle
|
en |
dc.title |
CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci. |
cs |
dc.title.alternative |
CRM - Customer Relationship Management in a Selected Organization. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Taraba, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with a system that supports customer relationship management - Cus-tomer Relationship Management CRM. Part of this work explains the basic concepts and summarizes the key features of CRM, describes and explains some of the advantages and disadvantages that CRM systems can bring organizations. The practical part focuses on the information gathered about the current state of the system at XYZ the advantages of the introduction of CRM into society and interconnection links to current information system. The practical part is conducted in cooperation withthe company. The aim of this work is to evaluate the analysis of the current state of company XYZ, find a bottleneck in customer relationship management and propose solutions to eliminate it problem. |
en |
dc.description.department |
Ústav logistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/106
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
31466
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-13 |
|
local.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
local.subject |
customer relationship management
|
en |