CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci. |
Autor: |
Hrubá, Tereza
|
Vedoucí: |
Musil, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá systémem podporujícím řízení vztahů se zákazníky ? Customer Relationship Management CRM. Část této práce vysvětluje základní pojmy a shrnuje nejdůležitější vlastnosti systému CRM, popisuje a vysvětluje některé výhody i nevýhody, které CRM systémy mohou přinést orga-nizacím. Praktická část se zaměřuje na základě zjištěných informací o současném stavu systému ve společnosti XYZ zjištění výhod zavedení systému CRM do společnosti a pro-pojení vazeb k současnému informačnímu systému. Praktická část je provedena ve spolu-práci s pracovníky společnosti. Cílem bakalářské práce je zhodnotit na základě analýzy současného stavu společnost XYZ, najít problémové místo v řízení vztahů se zákazníky a navrhnout řešení pro odstranění to-hoto problému. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24251
|
Datum:
|
2013-02-25 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
31466
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet