Analýza komunikační strategie Ultra High Performance pneumatik
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stiksa, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Rožek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T12:59:45Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T12:59:45Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24201
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat v současné době využívané komunikační stra-tegie se zaměřením na Ultra High Performance (zkráceně UHP) pneumatiky a navrhnout možná řešení ke zlepšení. V teoretické části bakalářské práce jsou k dispozici vysvětlené pojmy, které úzce souvisejí s její problematikou. Praktická část bakalářské práce obsahuje popis firmy Continental Barum s.r.o. a jejich pro-duktů. Dále jsou provedeny analýzy hodnotící současný vozový park a trh pneumatik se zaměřením na UHP. Po definování cílových skupin je provedena analýza současného stavu komunikačních aktivit, následovaná SWOT analýzou. Ke konci této bakalářské práce se nachází mé návrhy a doporučení k plánu marketingové komunikace UHP pneumatik. |
cs |
dc.format |
77 s. (126 284 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2485883 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
UHP pneumatiky
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
UHP Tyres
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Communication Strategy
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.title |
Analýza komunikační strategie Ultra High Performance pneumatik |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the Communication Strategy of the Ultra High Performance Tyres |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2013-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to analyse the currently used communication strategy focused on Ultra High Performance (UHP) tyres and to suggest possible solutions for im-provement. In the theoretical part of the thesis are available explanations of the terms which are closely related to this topic. The practical part of the thesis contains a description of the company Barum Continental s.r.o. and its products. In next part there is analysis of the current vehicle fleet and tyre market focused on UHP. After defining the target groups there is an analysis of the current situation of the communications activities, followed by a SWOT analysis. In the conclu?sion are my suggestions and recommendations for the marketing communication plan of UHP tyres. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32669
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account