Analýza komunikační strategie Ultra High Performance pneumatik
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikační strategie Ultra High Performance pneumatik |
Autor: |
Rožek, Tomáš
|
Vedoucí: |
Stiksa, Roman
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat v současné době využívané komunikační stra-tegie se zaměřením na Ultra High Performance (zkráceně UHP) pneumatiky a navrhnout možná řešení ke zlepšení. V teoretické části bakalářské práce jsou k dispozici vysvětlené pojmy, které úzce souvisejí s její problematikou. Praktická část bakalářské práce obsahuje popis firmy Continental Barum s.r.o. a jejich pro-duktů. Dále jsou provedeny analýzy hodnotící současný vozový park a trh pneumatik se zaměřením na UHP. Po definování cílových skupin je provedena analýza současného stavu komunikačních aktivit, následovaná SWOT analýzou. Ke konci této bakalářské práce se nachází mé návrhy a doporučení k plánu marketingové komunikace UHP pneumatik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24201
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32669
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet