Analýza spokojenosti pacientů se službami oční ordinace XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Řandová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T11:42:27Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T11:42:27Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24163
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY. Cílem teoretické části bakalářské práce je zpracovat základní teoretické poznatky zaměřené na spokojenost zákazníků a následně formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce je analyzovat současný stav spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY a následně výsledky této analýzy zhodnotit. K analýze je využito kvantitativního i kvalitativního výzkumu a vlastního pozorování. Výstupem bakalářské práce je návrh doporučení vedoucích ke zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY. |
cs |
dc.format |
76; 88 s přílohami |
cs |
dc.format.extent |
2477810 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
marketing ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
Service
|
en |
dc.subject |
Healthcare Marketing
|
en |
dc.subject |
Customer Satisfaction
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
Questionnaire
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti pacientů se službami oční ordinace XY |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Patient's Satisfaction with Provided Services of Ophthalmologist's Office XY |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svobodník, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis analyzes the current state of patient satisfaction with provided services of ophthalmologist's office XY. The aim of theoretical part of the bachelor thesis is made theoretical knowledge focused on customer satisfaction and then formulates theoretical solutions for practical part. The aim of practical part of bachelor thesis is analyzed current state of patient satisfaction with provided services of ophthalmologist's office XY and then evaluates the results. The analysis used a quantitative and qualitative research and also personal observations. The output of bachelor thesis is suggestion of recommendations leading to improve current state of patient satisfaction with provided services of ophthalmologist's office XY. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30429
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account