Analýza spokojenosti pacientů se službami oční ordinace XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti pacientů se službami oční ordinace XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti pacientů se službami oční ordinace XY
Autor: Řandová, Zuzana
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY. Cílem teoretické části bakalářské práce je zpracovat základní teoretické poznatky zaměřené na spokojenost zákazníků a následně formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce je analyzovat současný stav spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY a následně výsledky této analýzy zhodnotit. K analýze je využito kvantitativního i kvalitativního výzkumu a vlastního pozorování. Výstupem bakalářské práce je návrh doporučení vedoucích ke zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24163
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 30429


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
řandová_2013_bp.pdf 2.363Mb PDF Zobrazit/otevřít
řandová_2013_vp.doc 263.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
řandová_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet