Analýza spokojenosti pacientů se službami oční ordinace XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti pacientů se službami oční ordinace XY |
Autor: |
Řandová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY. Cílem teoretické části bakalářské práce je zpracovat základní teoretické poznatky zaměřené na spokojenost zákazníků a následně formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce je analyzovat současný stav spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY a následně výsledky této analýzy zhodnotit. K analýze je využito kvantitativního i kvalitativního výzkumu a vlastního pozorování. Výstupem bakalářské práce je návrh doporučení vedoucích ke zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24163
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
30429
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet