Analýza sociálních sítí jako komunikačního nástroje e-shopů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí jako komunikačního nástroje e-shopů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horáková, Monika
dc.contributor.author Cileček, Štěpán
dc.date.accessioned 2013-10-11T10:32:41Z
dc.date.available 2013-10-11T10:32:41Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24135
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou propagace internetových obchodů skrze sociální sítě. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena literárním poznatkům z oblasti propagace e-shopů skrze online marketing. Dále pak marketingovým využitím sociálních sítí. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření ohledně využívání sociálních sítí. Respondenty byli majitelé nebo provozovatelé internetových obchodů. Data od respondentů byla vyhodnocena graficky, slovně i statistiky pomocí ověřování hypotéz. cs
dc.format 67 s.(90 260 znaků) cs
dc.format.extent 1536458 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject E-shop cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Komunikační nástroj cs
dc.subject Online marketing cs
dc.subject Dotazník cs
dc.subject E-shop en
dc.subject Social network en
dc.subject Mean of Communication en
dc.subject Online marketing en
dc.subject Questionnaire en
dc.title Analýza sociálních sítí jako komunikačního nástroje e-shopů cs
dc.title.alternative Analysis of Social Networks as a Means of Marketing Communication of E-shops en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podzimek, Jan
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with analysis of promoting online stores through social network. Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on lite literary knowledge in the field of promotion of e-shops through online marketing. Also focused on marketing using of social networks. Survay on the use of social network was made in practical part. Respondents were owners or operators of e-shops. Data was evaluated graphically, verbally and statistically by testing of hypotheses en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24576
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-17
local.subject e-marketing cs
local.subject elektronický obchod cs
local.subject Internet marketing en
local.subject electronic commerce en


Files in this item

Files Size Format View
cileček_2013_bp.pdf 1.465Mb PDF View/Open
cileček_2013_vp.doc 132Kb Microsoft Word View/Open
cileček_2013_op.zip 50.33Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account