Analýza sociálních sítí jako komunikačního nástroje e-shopů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza sociálních sítí jako komunikačního nástroje e-shopů |
Autor: |
Cileček, Štěpán
|
Vedoucí: |
Horáková, Monika
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou propagace internetových obchodů skrze sociální sítě. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena literárním poznatkům z oblasti propagace e-shopů skrze online marketing. Dále pak marketingovým využitím sociálních sítí. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření ohledně využívání sociálních sítí. Respondenty byli majitelé nebo provozovatelé internetových obchodů. Data od respondentů byla vyhodnocena graficky, slovně i statistiky pomocí ověřování hypotéz. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24135
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
24576
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet