Analýza internetové propagace veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Malaníková, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Pospíšková, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T04:40:22Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T04:40:22Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24086
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou propagací veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM, který je každoročně pořádán firmou ZLÍNEXPO, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je zpracována odborná literatura týkající se internetu a jeho využití v marketingové komunikaci. V praktické části je představena firma ZLÍNEXPO, s.r.o. a veletrh STAVEBNICTVÍ-THERM a poté zhodnocena současná internetová propagace tohoto veletrhu. Podstatná část práce je věnována jednak webovým stránkám a jejich analýze pomocí aplikace Google Analytics a dále také využití sociální sítě Facebook. Na závěr práce jsou shrnuta všechna doporučení vyvozená z předchozí analýzy. |
cs |
dc.format |
76 s. (80 942 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1684158 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
web
|
cs |
dc.subject |
webová stránka
|
cs |
dc.subject |
sociální síť
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
web
|
en |
dc.subject |
web page
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Analýza internetové propagace veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Internet Promotion of STAVEBNICTVI-THERM Trade Fair |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2013-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with internet promotion of STAVEBNICTVI-THERM trade fair which is annually organized by ZLÍNEXPO, s.r.o. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with literature about internet and its usage in promotion. The practical part presents ZLÍNEXPO, s.r.o. and the STAVEBNICTVÍ-THERM trade fair and evaluates current internet promotion of this trade fair. Main part deals with the trade fair web pages and their analysis by Google Analytics application and also with usage of social network Facebook. At the end of the practical part all recommendations from the analysis are summarized. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32668
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account