Analýza internetové propagace veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza internetové propagace veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM |
Autor: |
Pospíšková, Gabriela
|
Vedoucí: |
Malaníková, Barbora
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou propagací veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM, který je každoročně pořádán firmou ZLÍNEXPO, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je zpracována odborná literatura týkající se internetu a jeho využití v marketingové komunikaci. V praktické části je představena firma ZLÍNEXPO, s.r.o. a veletrh STAVEBNICTVÍ-THERM a poté zhodnocena současná internetová propagace tohoto veletrhu. Podstatná část práce je věnována jednak webovým stránkám a jejich analýze pomocí aplikace Google Analytics a dále také využití sociální sítě Facebook. Na závěr práce jsou shrnuta všechna doporučení vyvozená z předchozí analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24086
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32668
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet