dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Marková, Vladimíra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T04:32:56Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T04:32:56Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24080
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zkoumáním komunikačního procesu komunitního plánování sociálních služeb v regionu Kroměřížska. Teoretická část popisuje neziskový sektor a prostředí sociálních služeb. Dále se zabývá oblastí komunikace a celým procesem komunitního plánování sociálních služeb. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku regionu, mapování a analýzu současného stavu prostřednictvím realizace marketingového výzkumu. Výzkum je proveden formou dotazníkového šetření a rozhovory. Na základě výsledků šetření je v projektové časti nastavena komunikační strategie komunitního plánování sociálních služeb. |
cs |
dc.format |
93 s. (132 304 znaků). 1 |
cs |
dc.format.extent |
1848017 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
sociální služby
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunitní plánování sociálních služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
The non-profit sector
|
en |
dc.subject |
social services
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
community planning
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.title |
Specifika komunikace se zákazníky sociálních služeb v návaznosti na komunitní plánování |
cs |
dc.title.alternative |
Specific Features of Communication with Social Services Clients in Relation to Community Planning |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2013-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis examines the communication process of community planning of social services in the region Kroměříž. The theoretical part describes the voluntary sector and social services environment. It also deals with the areas of communication and describes the process of community planning of social services. The practical part focuses on the characteristics of the region, mapping and analysis of the current situation through implementation of a marketing research. The research is conduct-ed through a questionnaire survey and interviews. Based on the research results, it is defined a communication strategy in community planning of social services. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení netržních a sociálních služeb |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Non-Profit and Social Services Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
32414
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-18 |
|