Projekt budování značky piva Zlínský švec

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt budování značky piva Zlínský švec

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Mládek, Lukáš
dc.date.accessioned 2013-10-11T04:26:46Z
dc.date.available 2013-10-11T04:26:46Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24072
dc.description.abstract Předmětem zpracování mé diplomové práce je budování značky piva Zlínský švec. Cílem práce je nastavit a marketingovou komunikaci pivovaru tak, aby se zvýšilo povědomí o značce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část se dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část je zaměřena na zpracování literární rešerše vztahující se k budování značky a vývoje pivovarství v České republice. Pro lepší pochopení tématu je v práci nejdříve rozebrána historie značky. Následně práce pokračuje rozebráním komunikačního mixu, guerilla marketingu a ostatních marketingových nástrojů používaných k budování značky. Analytická část je věnována analýze pivovaru, analýze konkurence a pokračuje dotazníkovým šetřením na téma vnímání značky piva Zlínský švec. V návaznosti na analytickou část je v práci vytvořeno několik dílčích projektů, které nastavují základní marketingovou komunikaci pivovaru. Všechny dílčí projekty jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 85 s. (134 687 znaků) cs
dc.format.extent 1739367 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject budování značky cs
dc.subject pivovarnictví cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject tradiční výroba piva cs
dc.subject brand building en
dc.subject brewing industry en
dc.subject communication mix en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject traditional beer production en
dc.title Projekt budování značky piva Zlínský švec cs
dc.title.alternative Project Developing the Beer Brand Zlínský Švec en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated The subject of this master thesis is the processing of making the brand of beer named Zlín-ský švec. The aim is to set up a communication of brewery to increase the brand awareness. This thesis is divided at theoretical and practical part. The practical part is divided at analytical and project section. The theoretical part is focused on processing of literary research related to brand making and the development of brewing in the Czech Republic. At the beginig of the theoretical part there is a mention about the history of the brand which is important for better understanding of the topic. Subsequently, the thesis continues with communication mix, guerilla marketing and other marketing tools used to create the brand. The analytical part is dedicated to the analysis of brewery, competition analysis and continues with questionnaire survey focused on brand perception of the beer Zlínský švec. There are created several projects, based at the analytical part, which set the basic communication of the brewery. This projects are subjected to time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29620
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
mládek_2013_dp.pdf 1.658Mb PDF View/Open
mládek_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
mládek_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account