Projekt budování značky piva Zlínský švec
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt budování značky piva Zlínský švec |
Author: |
Mládek, Lukáš
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Předmětem zpracování mé diplomové práce je budování značky piva Zlínský švec. Cílem práce je nastavit a marketingovou komunikaci pivovaru tak, aby se zvýšilo povědomí o značce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část se dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část je zaměřena na zpracování literární rešerše vztahující se k budování značky a vývoje pivovarství v České republice. Pro lepší pochopení tématu je v práci nejdříve rozebrána historie značky. Následně práce pokračuje rozebráním komunikačního mixu, guerilla marketingu a ostatních marketingových nástrojů používaných k budování značky. Analytická část je věnována analýze pivovaru, analýze konkurence a pokračuje dotazníkovým šetřením na téma vnímání značky piva Zlínský švec. V návaznosti na analytickou část je v práci vytvořeno několik dílčích projektů, které nastavují základní marketingovou komunikaci pivovaru. Všechny dílčí projekty jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24072
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
29620
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account