Projekt budování značky piva Zlínský švec

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt budování značky piva Zlínský švec

Show full item record

No preview available
Title: Projekt budování značky piva Zlínský švec
Author: Mládek, Lukáš
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Předmětem zpracování mé diplomové práce je budování značky piva Zlínský švec. Cílem práce je nastavit a marketingovou komunikaci pivovaru tak, aby se zvýšilo povědomí o značce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část se dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část je zaměřena na zpracování literární rešerše vztahující se k budování značky a vývoje pivovarství v České republice. Pro lepší pochopení tématu je v práci nejdříve rozebrána historie značky. Následně práce pokračuje rozebráním komunikačního mixu, guerilla marketingu a ostatních marketingových nástrojů používaných k budování značky. Analytická část je věnována analýze pivovaru, analýze konkurence a pokračuje dotazníkovým šetřením na téma vnímání značky piva Zlínský švec. V návaznosti na analytickou část je v práci vytvořeno několik dílčích projektů, které nastavují základní marketingovou komunikaci pivovaru. Všechny dílčí projekty jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24072
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 29620


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mládek_2013_dp.pdf 1.658Mb PDF View/Open
mládek_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
mládek_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account