dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Doležalová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T04:26:21Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T04:26:21Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24071
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace s vybranými segmenty zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části je zpracovaný marketingový mix, jednotlivé prvky marketingové komunikace, SWOT analýza a dále pak nákupní chování a tržní segmentace. Obsahem praktické části je charakteristika společnosti, analýza marketingového mixu a vnitřní a vnější prostředí firmy. Následně je provedena segmentace zákazníků a na jejímž základě je navrhnutá marketingová komunikace pro vybrané segmenty. |
cs |
dc.format |
74 s. (80 516 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2469307 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
instruments of marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communications mix customer
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Proposal for Marketing Communication with Specific Groups of Customers in the Company Unicars Cz s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachalor thesis is engaged in the marketing communication proposal with specific groups of customers in the company Unicars Cz s.r.o. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part consists of performed marketing mix, individual elements of marketing communication, SWOT analysis and moreover shopping behavior and market segmentation. The content of practical part describes the company, analysis the marketing mix and both the internal and the external company environment. Afterwards the customer segmentation is processed. On that basis marketing communication for specific groups of customers is suggested. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32656
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|