Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lenka
dc.contributor.author Doležalová, Petra
dc.date.accessioned 2013-10-11T04:26:21Z
dc.date.available 2013-10-11T04:26:21Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24071
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace s vybranými segmenty zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části je zpracovaný marketingový mix, jednotlivé prvky marketingové komunikace, SWOT analýza a dále pak nákupní chování a tržní segmentace. Obsahem praktické části je charakteristika společnosti, analýza marketingového mixu a vnitřní a vnější prostředí firmy. Následně je provedena segmentace zákazníků a na jejímž základě je navrhnutá marketingová komunikace pro vybrané segmenty. cs
dc.format 74 s. (80 516 znaků) cs
dc.format.extent 2469307 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject instruments of marketing communication en
dc.subject marketing communications mix customer en
dc.subject segmentation en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o. cs
dc.title.alternative Proposal for Marketing Communication with Specific Groups of Customers in the Company Unicars Cz s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated The bachalor thesis is engaged in the marketing communication proposal with specific groups of customers in the company Unicars Cz s.r.o. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part consists of performed marketing mix, individual elements of marketing communication, SWOT analysis and moreover shopping behavior and market segmentation. The content of practical part describes the company, analysis the marketing mix and both the internal and the external company environment. Afterwards the customer segmentation is processed. On that basis marketing communication for specific groups of customers is suggested. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32656
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
doležalová_2013_bp.pdf 2.354Mb PDF View/Open
doležalová_2013_vp.pdf 682.1Kb PDF View/Open
doležalová_2013_op.pdf 554.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account