Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o. |
| Autor: |
Doležalová, Petra
|
| Vedoucí: |
Tomancová, Lenka
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace s vybranými segmenty zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části je zpracovaný marketingový mix, jednotlivé prvky marketingové komunikace, SWOT analýza a dále pak nákupní chování a tržní segmentace. Obsahem praktické části je charakteristika společnosti, analýza marketingového mixu a vnitřní a vnější prostředí firmy. Následně je provedena segmentace zákazníků a na jejímž základě je navrhnutá marketingová komunikace pro vybrané segmenty. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24071
|
|
Datum:
|
2013-03-15 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
32656
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet