Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o.
Autor: Doležalová, Petra
Vedoucí: Tomancová, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace s vybranými segmenty zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části je zpracovaný marketingový mix, jednotlivé prvky marketingové komunikace, SWOT analýza a dále pak nákupní chování a tržní segmentace. Obsahem praktické části je charakteristika společnosti, analýza marketingového mixu a vnitřní a vnější prostředí firmy. Následně je provedena segmentace zákazníků a na jejímž základě je navrhnutá marketingová komunikace pro vybrané segmenty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24071
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 32656


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
doležalová_2013_bp.pdf 2.354Mb PDF Zobrazit/otevřít
doležalová_2013_vp.pdf 682.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
doležalová_2013_op.pdf 554.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet