Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rochovanský, František
dc.contributor.author Maňáková, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-11T04:16:14Z
dc.date.available 2013-10-11T04:16:14Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24062
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem návštěvnosti a zhodnocením komunikačních aktivit obchodního centra Centro Zlín. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou obsaženy teoretické poznatky k dané problematice, převážně z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Druhá část obsahuje, mimo jiné, charakteristiku společnosti, popis všech složek komunikace obchodního centra Centro Zlín a především detaily provedeného průzkumu s podrobnou analýzou výsledků. V závěru práce je upozorněno na nedostatky zjištěné z výsledků dotazníkového šetření a na základě toho jsou navržena doporučení a možná řešení vedoucí ke zlepšení komunikačních aktivit a k podpoře návštěvnosti. cs
dc.format 83 s., 4 s. příloh cs
dc.format.extent 2766084 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Centro Zlín cs
dc.subject návštěvnost cs
dc.subject komunikační aktivity cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Centro Zlin en
dc.subject attendance en
dc.subject communication activities en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire inquiry en
dc.subject questionnaire en
dc.title Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín cs
dc.title.alternative Marketing Research of Attendance and Evaluation of Communication Activities in Shopping Centre Centro Zlin en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barboříková, Jarmila
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deal with marketing research of attendance and evaluation of communication activities in shopping centre Centro Zlin. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part contains the theoretical knowledge to the issue, particularly from the field of marketing communication and marketing research. The second part contains, among other things, the characteristic of the company, description of all communication components in shopping center Centro Zlín and especially the details of the research with a detailed analysis of the results. In the final part of the thesis deficiencies identified in the questionnaire inquiry are pointed out, and based on that, recommendations and possible solutions to improve the communication activities and support attendance are proposed. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32662
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
maňáková_2013_bp.pdf 2.637Mb PDF View/Open
maňáková_2013_vp.pdf 598.1Kb PDF View/Open
maňáková_2013_op.pdf 792.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account