Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Rochovanský, František
|
|
dc.contributor.author |
Maňáková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T04:16:14Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T04:16:14Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24062
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem návštěvnosti a zhodnocením komunikačních aktivit obchodního centra Centro Zlín. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou obsaženy teoretické poznatky k dané problematice, převážně z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Druhá část obsahuje, mimo jiné, charakteristiku společnosti, popis všech složek komunikace obchodního centra Centro Zlín a především detaily provedeného průzkumu s podrobnou analýzou výsledků. V závěru práce je upozorněno na nedostatky zjištěné z výsledků dotazníkového šetření a na základě toho jsou navržena doporučení a možná řešení vedoucí ke zlepšení komunikačních aktivit a k podpoře návštěvnosti. |
cs |
dc.format |
83 s., 4 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2766084 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Centro Zlín
|
cs |
dc.subject |
návštěvnost
|
cs |
dc.subject |
komunikační aktivity
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
Centro Zlin
|
en |
dc.subject |
attendance
|
en |
dc.subject |
communication activities
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire inquiry
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Research of Attendance and Evaluation of Communication Activities in Shopping Centre Centro Zlin |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barboříková, Jarmila |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deal with marketing research of attendance and evaluation of communication activities in shopping centre Centro Zlin. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part contains the theoretical knowledge to the issue, particularly from the field of marketing communication and marketing research. The second part contains, among other things, the characteristic of the company, description of all communication components in shopping center Centro Zlín and especially the details of the research with a detailed analysis of the results. In the final part of the thesis deficiencies identified in the questionnaire inquiry are pointed out, and based on that, recommendations and possible solutions to improve the communication activities and support attendance are proposed. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32662
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account