Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín |
Autor: |
Maňáková, Lucie
|
Vedoucí: |
Rochovanský, František
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem návštěvnosti a zhodnocením komunikačních aktivit obchodního centra Centro Zlín. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou obsaženy teoretické poznatky k dané problematice, převážně z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Druhá část obsahuje, mimo jiné, charakteristiku společnosti, popis všech složek komunikace obchodního centra Centro Zlín a především detaily provedeného průzkumu s podrobnou analýzou výsledků. V závěru práce je upozorněno na nedostatky zjištěné z výsledků dotazníkového šetření a na základě toho jsou navržena doporučení a možná řešení vedoucí ke zlepšení komunikačních aktivit a k podpoře návštěvnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24062
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32662
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet