Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín
Autor: Maňáková, Lucie
Vedoucí: Rochovanský, František
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem návštěvnosti a zhodnocením komunikačních aktivit obchodního centra Centro Zlín. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou obsaženy teoretické poznatky k dané problematice, převážně z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Druhá část obsahuje, mimo jiné, charakteristiku společnosti, popis všech složek komunikace obchodního centra Centro Zlín a především detaily provedeného průzkumu s podrobnou analýzou výsledků. V závěru práce je upozorněno na nedostatky zjištěné z výsledků dotazníkového šetření a na základě toho jsou navržena doporučení a možná řešení vedoucí ke zlepšení komunikačních aktivit a k podpoře návštěvnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24062
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32662


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
maňáková_2013_bp.pdf 2.637Mb PDF Zobrazit/otevřít
maňáková_2013_vp.pdf 598.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
maňáková_2013_op.pdf 792.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet