Marketingová komunikace města Zlína pro oblast cestovního ruchu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Veličková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T04:08:17Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T04:08:17Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24054
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingové komunikace města Zlína pro oblast cestovního ruchu. Tuto problematiku popisuje teoretická část. Pozornost je věnována především jednotlivým nástrojům komunikačního mixu a jejich využití v cestovním ruchu. Analytická část je zaměřena na vyhodnocení současného stavu turistických možností města Zlína a na analýzu komunikačního mixu města Zlína pro oblast cestovního ruchu. Současná situace je dále vyhodnocena pomocí PESTLE analýzy, GE matice a SWOT analýzy. Na základě poznatků analytické části je navržen projekt, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
118 s. |
cs |
dc.format.extent |
2693224 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
destinace
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
GE matice
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
destination
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
GE matrix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace města Zlína pro oblast cestovního ruchu |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the City of Zlín for the Field of Tourism |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Herold, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the project of marketing communication of the City of Zlín for the field of tourism. This topic is described in the theoretical part. The main attention is given to individual tools of communication mix and their application in tourism. The aim of the practical part is to review the present tourist possibilities in the City of Zlín and to analyze the communication mix of the City of Zlín for the field of tourism. The present situation is also evaluated by PESTLE analysis, GE matrix and SWOT analysis. These find-ings created the basis on which the project was made, including the costs, time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29651
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account