Marketingová komunikace města Zlína pro oblast cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace města Zlína pro oblast cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Veličková, Hana
dc.date.accessioned 2013-10-11T04:08:17Z
dc.date.available 2013-10-11T04:08:17Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24054
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingové komunikace města Zlína pro oblast cestovního ruchu. Tuto problematiku popisuje teoretická část. Pozornost je věnována především jednotlivým nástrojům komunikačního mixu a jejich využití v cestovním ruchu. Analytická část je zaměřena na vyhodnocení současného stavu turistických možností města Zlína a na analýzu komunikačního mixu města Zlína pro oblast cestovního ruchu. Současná situace je dále vyhodnocena pomocí PESTLE analýzy, GE matice a SWOT analýzy. Na základě poznatků analytické části je navržen projekt, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 118 s. cs
dc.format.extent 2693224 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject destinace cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject GE matice cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject tourism en
dc.subject destination en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject GE matrix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketingová komunikace města Zlína pro oblast cestovního ruchu cs
dc.title.alternative Marketing Communication of the City of Zlín for the Field of Tourism en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Herold, Dagmar
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the project of marketing communication of the City of Zlín for the field of tourism. This topic is described in the theoretical part. The main attention is given to individual tools of communication mix and their application in tourism. The aim of the practical part is to review the present tourist possibilities in the City of Zlín and to analyze the communication mix of the City of Zlín for the field of tourism. The present situation is also evaluated by PESTLE analysis, GE matrix and SWOT analysis. These find-ings created the basis on which the project was made, including the costs, time and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29651
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
veličková_2013_dp.pdf 2.568Mb PDF View/Open
veličková_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
veličková_2013_op.doc 131.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account