Marketingová komunikace města Zlína pro oblast cestovního ruchu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace města Zlína pro oblast cestovního ruchu |
Autor: |
Veličková, Hana
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingové komunikace města Zlína pro oblast cestovního ruchu. Tuto problematiku popisuje teoretická část. Pozornost je věnována především jednotlivým nástrojům komunikačního mixu a jejich využití v cestovním ruchu. Analytická část je zaměřena na vyhodnocení současného stavu turistických možností města Zlína a na analýzu komunikačního mixu města Zlína pro oblast cestovního ruchu. Současná situace je dále vyhodnocena pomocí PESTLE analýzy, GE matice a SWOT analýzy. Na základě poznatků analytické části je navržen projekt, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24054
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
29651
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet