dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Divilová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T04:04:28Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T04:04:28Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24049
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace ve společnosti MP Krásno, a.s. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace, marketingového výzkumu a marketingové situační analýze. Poté následuje analytická část, která se věnuje představení společnosti, analýze současného stavu marketingových nástrojů firmy, analýze konkurence a dále je společnost podrobena vybraným metodám situační analýzy jako je benchmarking, SWOT a PESTEL analýza. Informace získané v analytické části diplomové práce sloužily jako podklad pro vypracování projektu marketingové komunikace společnosti, která byla na závěr podrobena nákladové, časové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
119 s. (140 429 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
2906087 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTEL analýza
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
projekt marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTEL analysis
|
en |
dc.subject |
adver-tising
|
en |
dc.subject |
marketing communication project
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace firmy MP Krásno, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project to Improve Marketing Communication of Company MP Krasno, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ptáček, Petr |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this diploma thesis is improvement of marketing communication at MP Krasno, a.s. The master thesis is divided into three parts. The first part deals with the theoretical information of marketing, marketing communication, marketing research and the marketing situational analysis. The practical part is focused on the performance of the company, the current state of communication tools, competitive analysis and the company is put the test to a situational analysis like benchmarking, SWOT and PESTEL analysis. Information acquired from the practical part provided fundamental element for an elabora-tion of the marketing communication project. On the basis of this information obtained at the end of the proposed project which is subjected to cost, time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29553
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|