Projekt zlepšení marketingové komunikace firmy MP Krásno, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace firmy MP Krásno, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Divilová, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-11T04:04:28Z
dc.date.available 2013-10-11T04:04:28Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24049
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace ve společnosti MP Krásno, a.s. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace, marketingového výzkumu a marketingové situační analýze. Poté následuje analytická část, která se věnuje představení společnosti, analýze současného stavu marketingových nástrojů firmy, analýze konkurence a dále je společnost podrobena vybraným metodám situační analýzy jako je benchmarking, SWOT a PESTEL analýza. Informace získané v analytické části diplomové práce sloužily jako podklad pro vypracování projektu marketingové komunikace společnosti, která byla na závěr podrobena nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 119 s. (140 429 znaků). cs
dc.format.extent 2906087 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTEL analýza cs
dc.subject reklama cs
dc.subject projekt marketingové komunikace cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTEL analysis en
dc.subject adver-tising en
dc.subject marketing communication project en
dc.subject risk analysis en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace firmy MP Krásno, a.s. cs
dc.title.alternative Project to Improve Marketing Communication of Company MP Krasno, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ptáček, Petr
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The main objective of this diploma thesis is improvement of marketing communication at MP Krasno, a.s. The master thesis is divided into three parts. The first part deals with the theoretical information of marketing, marketing communication, marketing research and the marketing situational analysis. The practical part is focused on the performance of the company, the current state of communication tools, competitive analysis and the company is put the test to a situational analysis like benchmarking, SWOT and PESTEL analysis. Information acquired from the practical part provided fundamental element for an elabora-tion of the marketing communication project. On the basis of this information obtained at the end of the proposed project which is subjected to cost, time and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29553
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
divilová_2013_dp.pdf 2.771Mb PDF View/Open
divilová_2013_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
divilová_2013_op.pdf 127.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account