Projekt zlepšení marketingové komunikace firmy MP Krásno, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace firmy MP Krásno, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace firmy MP Krásno, a.s.
Autor: Divilová, Martina
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace ve společnosti MP Krásno, a.s. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace, marketingového výzkumu a marketingové situační analýze. Poté následuje analytická část, která se věnuje představení společnosti, analýze současného stavu marketingových nástrojů firmy, analýze konkurence a dále je společnost podrobena vybraným metodám situační analýzy jako je benchmarking, SWOT a PESTEL analýza. Informace získané v analytické části diplomové práce sloužily jako podklad pro vypracování projektu marketingové komunikace společnosti, která byla na závěr podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24049
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 29553


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
divilová_2013_dp.pdf 2.771Mb PDF Zobrazit/otevřít
divilová_2013_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
divilová_2013_op.pdf 127.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet