Marketing obce Veselá
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Křížka, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Stopková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T02:07:16Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T02:07:16Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24010
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce bude zhodnocení současného využití nástrojů marketingu v obci Veselá, a to jak marketingového, tak komunikačního mixu, jako faktoru rozvoje obce. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část představuje literární rešerši týkající se podstaty marketingu a jeho role s ohledem na potřeby obce. Dále je zde charakterizována obec a její orgány a v závěru teoretické části vysvětlím pojem SWOT analýza. Druhá (praktická) část je zaměřena na analýzu stávajícího využití marketingu v obci Veselá. Z těchto poznatků budu vycházet při zpracování SWOT analýzy, která bude rozdělena do několika oblastí. Na základě zjištěných skutečností následně provedu návrhy, které by přispěli ke zlepšení stávající situace a tím i k dalšímu rozvoji obce. |
cs |
dc.format |
80 s., 8 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3058369 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Obec Veselá
|
cs |
dc.subject |
marketing obce
|
cs |
dc.subject |
rozvoj obce
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
katalog projektů
|
cs |
dc.subject |
Village Veselá
|
en |
dc.subject |
marketing of municipality
|
en |
dc.subject |
community development
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
catalogue of projects
|
en |
dc.title |
Marketing obce Veselá |
cs |
dc.title.alternative |
The Marketing of Veselá Municipality |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Korčáková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2013-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of my bachelor thesis will be to evaluate the current use of marketing tools in the village Veselá, both the marketing and communication mix as a factor in the development of the village. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is a literature review concerning the nature of marketing and its role with regard to the needs of the village. There is also characterized by the community and its institutions and in the end of the theoretical part, I explain the concept of SWOT analysis. The second part is focused on the practical analysis of current marketing usage in the village Veselá. These findings will get on the SWOT analysis, which I divide into several areas. Based on the findings will then proposals that would contribute to improving the current situation and thus to further development of the municipality. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32683
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account