Marketing obce Veselá

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing obce Veselá

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížka, Pavel
dc.contributor.author Stopková, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-11T02:07:16Z
dc.date.available 2013-10-11T02:07:16Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24010
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce bude zhodnocení současného využití nástrojů marketingu v obci Veselá, a to jak marketingového, tak komunikačního mixu, jako faktoru rozvoje obce. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část představuje literární rešerši týkající se podstaty marketingu a jeho role s ohledem na potřeby obce. Dále je zde charakterizována obec a její orgány a v závěru teoretické části vysvětlím pojem SWOT analýza. Druhá (praktická) část je zaměřena na analýzu stávajícího využití marketingu v obci Veselá. Z těchto poznatků budu vycházet při zpracování SWOT analýzy, která bude rozdělena do několika oblastí. Na základě zjištěných skutečností následně provedu návrhy, které by přispěli ke zlepšení stávající situace a tím i k dalšímu rozvoji obce. cs
dc.format 80 s., 8 s. příloh cs
dc.format.extent 3058369 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Obec Veselá cs
dc.subject marketing obce cs
dc.subject rozvoj obce cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject katalog projektů cs
dc.subject Village Veselá en
dc.subject marketing of municipality en
dc.subject community development en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject catalogue of projects en
dc.title Marketing obce Veselá cs
dc.title.alternative The Marketing of Veselá Municipality en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Korčáková, Kateřina
dc.date.accepted 2013-05-28
dc.description.abstract-translated The goal of my bachelor thesis will be to evaluate the current use of marketing tools in the village Veselá, both the marketing and communication mix as a factor in the development of the village. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is a literature review concerning the nature of marketing and its role with regard to the needs of the village. There is also characterized by the community and its institutions and in the end of the theoretical part, I explain the concept of SWOT analysis. The second part is focused on the practical analysis of current marketing usage in the village Veselá. These findings will get on the SWOT analysis, which I divide into several areas. Based on the findings will then proposals that would contribute to improving the current situation and thus to further development of the municipality. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32683
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
stopková_2013_bp.pdf 2.916Mb PDF View/Open
stopková_2013_vp.pdf 641.1Kb PDF View/Open
stopková_2013_op.pdf 468.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account