Marketing obce Veselá
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing obce Veselá |
Autor: |
Stopková, Veronika
|
Vedoucí: |
Křížka, Pavel
|
Abstrakt:
|
Cílem mé bakalářské práce bude zhodnocení současného využití nástrojů marketingu v obci Veselá, a to jak marketingového, tak komunikačního mixu, jako faktoru rozvoje obce. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část představuje literární rešerši týkající se podstaty marketingu a jeho role s ohledem na potřeby obce. Dále je zde charakterizována obec a její orgány a v závěru teoretické části vysvětlím pojem SWOT analýza. Druhá (praktická) část je zaměřena na analýzu stávajícího využití marketingu v obci Veselá. Z těchto poznatků budu vycházet při zpracování SWOT analýzy, která bude rozdělena do několika oblastí. Na základě zjištěných skutečností následně provedu návrhy, které by přispěli ke zlepšení stávající situace a tím i k dalšímu rozvoji obce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24010
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32683
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet