dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Miklová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T02:00:53Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T02:00:53Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24001
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit projekt marketingové komunikace wellness & spa hotelu Augustiniánský dům. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vychází z teoretických poznatků odborné literatury v oblasti marketingové komunikace cestovního ruchu, marketingové komunikační strategie a nástrojů marketingové komunikace. Praktická část obsahuje situační analýzu v podobě charakteristiky hotelu a jeho služeb, vyhodnocení stávající marketingové komunikace, segmentace trhu, analýzu konkurence a analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. V projektové části je vytvořen projekt marketingové komunikace hotelu, který je využitelný v praxi s ohledem na situační analýzu hotelu. Součástí projektu je posouzení nákladů, rizik a časového hlediska projektu. |
cs |
dc.format |
135 s. (182 197 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
3796140 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace v cestovním ruchu
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace ve službách
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketing událostí
|
cs |
dc.subject |
internetová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication in tourism
|
en |
dc.subject |
marketing communication in services
|
en |
dc.subject |
marketing communication strategy
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
sales support
|
en |
dc.subject |
marketing events
|
en |
dc.subject |
internet communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace hotelu Augustiniánský dům |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication of Hotel Augustiniánský dům |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Trombík, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2013-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis was to create a project of the marketing communication wellness & spa hotel Augustinian house. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is based on the theoretical knowledges from literature in the area of marketing communication in tourism, marketing communication strategies and marketing communication tools. The practical part contains of the analysis of the situation in terms of the characteristics of the hotel and its services, evaluation of existing marketing communication, market segmentation, competitive analysis and analysis of internal and external environment. In the project part is created project marketing communication of hotel, which is applicable in practice with regard to the situational analysis of the hotel. Project includes an assessment of costs, risks and time aspects of the project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29696
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|